“Bunlar nasıl kafalar” veya “Total grubu izleyicisine nasıl atarlandım?”

Bir enteresanlıklar silsilesidir gidiyor çevremde… Garip yazılar, ilginç isimli barlar, kırmızı rujlu bir takım hatunlar tarafından olmadık yerlere kondurulan öpücükler… Niyeyse belgeleyesim tutuyor hepsini. Demek bugünler içinmiş. Karşıma çıkan ilginç görüntüleri senle paylaşmak istedim. İlk olarak bugün  Mecidiyeköy Gülbağ Caddesi’nden geçerken  çektiğim fotoğrafla başlayalım.

Fotoğraf0046

 

Bir kuaförün camında “Beyaz saçlara PİGMENT yapılır” yazıyor. Ne kadar iddialı olduğunun farkında mı sayın meslek erbâbı, bilmiyorum. Henüz beyazlayan saçların rengini  kalıcı olarak yerine getirmek mümkün değil benim bildiğim kadarıyla; ha, bi gün böyle bir tedavi çıkarsa da herhalde kliniklerde doktor kontrolünde yapılır, saçmalamasınlar rica ederim…

Zekalıyım ama Amele Olmak İstiyorum

Fotoğraf0183

 

 

Kullandığı aracın markasını yazmayı bilmeyenler var. iki karış aşağısına bakmayı da akıl edemiyor. Tehey…

 

 

 

Trend bu yeğen…

Fotoğraf0260Bu tiplere deli oluyorum işte… Üşenmiyor bunu yapmaya. Nasıl bir toplumsak, diziyi izleyip hayata dönemiyoruz. Hayatımızın merkezine oturtucaz illâ… Polat Alemdar Irak’ta Amerika’lıların kafasına intikam çuvalı geçirir, Suriye’yi tek başına alır,  bizim C grubu izleyicisi  coşkun girer, taşkın çıkar sinemadan. Ezel’i izleyip çarşamba günü işe gider, gözünü kısıp şahin bakışlarla Eyşan rolünü verdiği sekreter kızı keser, hatta kızcağıza atarlanır. Kendini Ezel’le Polat’la özdeşleştirir, eve gidince bir ezik, dost meclisinde kimsenin eş olmak istemediği bir okey masası yancısıdır.

O değil de, Soner Yalçın “Aman Tanrım… Ben ne yaptım? Total grubu izleyicisinden bir canavar yarattım!” diyor mudur acaba?

Kendi evinizdeymiş gibi rahat, Goet Goethe

Fotoğraf0038

Yeliz’le beraber Bodrum merkezde tatile gittiğimizde çekmiştim.

Yapılan iki taraflı gönderme adeta içler acısı, özellikle de dünyaca ünlü Alman yazarın adının bu işe karıştırılması, özellikle turistlerin “vat daz it miin” diye sormasına neden oluyordur sanırım. Zavallı Goethe.     

                                                                                                                        

Baba, oğul ve kutsal not

Fotoğraf0235

Moda’da bir kilise… Adını bilmiyorum ama sahile çok yakın, bir balık restoranına girer gibi giriyorsunuz, ardiye gibi bir yer, iki üç merdiven inince karşınıza çıkıyor.

Gerçekten bu kadar gönlü tanrı aşkıyla dolu geleni gideni, cebinde ne kadar bozukluk varsa atanı oluyor mu bilmiyorum.

Bıçağın orada olması beni gerçekten ürkütmüştü.Hasılatı da peder yerine balık restoranının kaldırdığından şüpheliyim!

Tavanla french kiss kafası… Bunu yapan insan olamaz?

Fotoğraf0175

Yer Küçük Beyoğlu, sevdiğim mekanlardan birinin kadınlar tuvaletinde, alçak tavanında gördüm bunu. Ve de duvarda bunu…

Fotoğraf0174

Bebeğim ben klozete popomu koymaya çekinirken sen ne diye umumi helânın en iyi ihtimalle rutubetli  tavanını öpüyorsun? Bir Umay Umay duygusallığı mı bu?

Misafirdim bu koca şehirde, adeta boyalı bir fahişe gibi cilveliydi Beyoğlu, ve iz bırakmaktı tek derdim falan…

Hepatiti kapınca görürsün izi tozu!

Benim çektiklerim bu kadar. Son olarak internette görünce beni gerçekten endişelere gark eden fotoğraflarla veda ediyorum.

Sanatçı burada tüketim çılgınlığına postmodern bir gönderme yaparak…

426052_10150682500910600_1753478078_n

Kızımızın saçlarına sokuşturduğu çiğ spagettilere bakınca, daha çok bir bienal fotoğrafı gibi duruyor ama yanlış hatırlamıyorsam Antalya’da bir cast ajansında konsept yaratmaya hevesli birileri tarafından çekilmiş bir kare. En azından bir çaba var diyorum.

No Koment…

Bir Cevap Yazın

